13.07.2014

VIDEO: Prune Lucian, Proverbe 4:1-11




Predica: Prune Lucian


Gosen 13.07.2014 - dum dimineata

Text biblic : Proverbe 4:1-11

1. Ascultati, fiilor, invatatura unui tata si luati aminte, ca sa pricepeti;
2. caci eu va dau sfaturi bune: nu lepadati invatatura mea.
3. Caci cand eram inca fiu la tatal meu si fiu gingas si singur la mama mea,
4. el ma invata atunci si-mi zicea: "Pastreaza bine in inima ta cuvintele mele, pazeste invataturile mele si vei trai!
5. Dobandeste intelepciune, dobandeste pricepere; nu uita cuvintele gurii mele si nu te abate de la ele.
6. N-o parasi, si ea te va pazi; iubeste-o, si te va ocroti!
7. Iata inceputul intelepciunii: dobandeste intelepciunea, si cu tot ce ai, dobandeste priceperea.
8. Inalta-o, si ea te va inalta; ea va fi slava ta, daca o vei imbratisa.
9. Ea iti va pune pe cap o cununa placuta, te va impodobi cu o stralucita cununa imparateasca."
10. Asculta, fiule, primeste cuvintele mele, si anii vietii tale se vor inmulti.
11. Eu iti arat calea intelepciunii, te povatuiesc pe cararile neprihanirii.

0 comentarii: