13.07.2014

VIDEO: Stoica Nicolae, 2 Samuel 16:5-14




Predica: Stoica Nicolae

Gosen 13.07.2014 - dum seara

Text biblic : 2 Samuel 16:5-14

5. David ajunsese pana la Bahurim. Si de acolo a iesit un om din familia si din casa lui Saul, numit Simei, fiul lui Ghera. El inainta blestemand
6. si a aruncat cu pietre dupa David si dupa toti slujitorii imparatului David, in timp ce tot poporul si toti vitejii stateau la dreapta si la stanga imparatului.
7. Simei vorbea astfel cand blestema: "Du-te, du-te, om al sangelui, om rau!
8. Domnul face sa cada asupra ta pedeapsa pentru tot sangele casei lui Saul, al carui scaun de domnie l-ai luat, si Domnul a dat imparatia in mainile fiului tau Absalom; si iata-te nenorocit, caci esti un om al sangelui!"
9. Atunci Abisai, fiul Teruiei, a zis imparatului: "Pentru ce blestema acest caine mort pe domnul meu, imparatul? Lasa-ma, te rog, sa ma duc sa-i tai capul."
10. Dar imparatul a zis: "Ce aveti voi cu mine, fiii Teruiei? Daca blestema, inseamna ca Domnul i-a zis: "Blestema pe David!" Cine-i va zice, dar: "Pentru ce faci asa?"?"
11. Si David a zis lui Abisai si tuturor slujitorilor sai: "Iata ca fiul meu, care a iesit din trupul meu, vrea sa-mi ia viata; cu cat mai mult beniamitul acesta! Lasati-l sa blesteme, caci Domnul i-a zis.
12. Poate ca Domnul Se va uita la necazul meu si-mi va face bine in locul blestemelor de azi."
13. David si oamenii lui si-au vazut de drum. Simei mergea pe coasta muntelui, in dreptul lui David, si mergand blestema, arunca cu pietre impotriva lui si vantura praf.
14. Imparatul si tot poporul care era cu el au ajuns la Aiefim, si acolo s-au odihnit.

0 comentarii: