29.06.2014

VIDEO: Vasile Cirt, Ioan 14:1-14




Predica: Vasile Cirt

Gosen 29.06.2014 - dum seara

Text biblic : Ioan 14:1-14

1. Sa nu vi se tulbure inima. Aveti credinta in Dumnezeu si aveti credinta in Mine.
2. In casa Tatalui Meu sunt multe locasuri. Daca n-ar fi asa, v-as fi spus. Eu Ma duc sa va pregatesc un loc.
3. Si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc, Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, sa fiti si voi.
4. Stiti unde Ma duc si stiti si calea intr-acolo."
5. "Doamne", I-a zis Toma, "nu stim unde Te duci; cum putem sa stim calea intr-acolo?"
6. Isus i-a zis: "Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine.
7. Daca M-ati fi cunoscut pe Mine, ati fi cunoscut si pe Tatal Meu. Si de acum incolo Il veti cunoaste; si L-ati si vazut."
8. "Doamne", I-a zis Filip, "arata-ne pe Tatal, si ne este de ajuns."
9. Isus i-a zis: "De atata vreme sunt cu voi si nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a vazut pe Mine a vazut pe Tatal. Cum zici tu, dar: "Arata-ne pe Tatal"?
10. Nu crezi ca Eu sunt in Tatal, si Tatal este in Mine? Cuvintele pe care vi le spun Eu, nu le spun de la Mine; ci Tatal, care locuieste in Mine, El face aceste lucrari ale Lui.
11. Credeti-Ma ca Eu sunt in Tatal, si Tatal este in Mine; credeti cel putin pentru lucrarile acestea.
12. Adevarat, adevarat va spun ca cine crede in Mine va face si el lucrarile pe care le fac Eu; ba inca va face altele si mai mari decat acestea, pentru ca Eu Ma duc la Tatal;
13. si orice veti cere in Numele Meu, voi face, pentru ca Tatal sa fie proslavit in Fiul.

14. Daca veti cere ceva in Numele Meu, voi face.

0 comentarii: