05.07.2015

VIDEO: Aurel Gheorghe, Ioan 6:53-59



Gosen 05.07.2015 - dum dimineata
Predica:  Aurel Gheorghe
Text biblic: Ioan 6:53-59

53. Isus le-a zis: "Adevarat, adevarat va spun ca, daca nu mancati trupul Fiului omului si daca nu beti sangele Lui, n-aveti viata in voi insiva.
54. Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu are viata vesnica; si Eu il voi invia in ziua de apoi.
55. Caci trupul Meu este cu adevarat o hrana, si sangele Meu este cu adevarat o bautura.
56. Cine mananca trupul Meu si bea sangele Meu ramane in Mine, si Eu raman in el.
57. Dupa cum Tatal, care este viu, M-a trimis pe Mine, si Eu traiesc prin Tatal, tot asa, cine Ma mananca pe Mine va trai si el prin Mine.
58. Astfel este Painea care S-a coborat din cer, nu ca mana pe care au mancat-o parintii vostri, si totusi au murit: cine mananca Painea aceasta va trai in veac."
59. Isus a spus aceste lucruri in sinagoga, cand invata pe oameni in Capernaum.

0 comentarii: