27.04.2014

VIDEO: Stoica Nicolae, Luca 16:1-13



Predica: Stoica Nicolae,


Text: Luca 16:1-13

Gosen 27.04.2014 - dum dimineata

Lauda si inchinare: Catalin Ciuculescu



Luca 16:1-13

1. Isus a mai spus ucenicilor Sai: "Un om bogat avea un ispravnic care a fost parat la el ca-i risipeste averea.
2. El l-a chemat si i-a zis: "Ce aud eu vorbindu-se despre tine? Da-ti socoteala de ispravnicia ta, pentru ca nu mai poti fi ispravnic."
3. Ispravnicul si-a zis: "Ce am sa fac daca imi ia stapanul ispravnicia? Sa sap, nu pot; sa cersesc, mi-e rusine.
4. Stiu ce am sa fac, pentru ca, atunci cand voi fi scos din ispravnicie, ei sa ma primeasca in casele lor."
5. A chemat pe fiecare din datornicii stapanului sau si a zis celui dintai: "Cat esti dator stapanului meu?"
6. "O suta de masuri de untdelemn", a raspuns el. Si i-a zis: "Ia-ti zapisul si sezi degraba de scrie cincizeci."
7. Apoi a zis altuia: "Dar tu cat esti dator?" "O suta de masuri de grau", a raspuns el. Si i-a zis: "Ia-ti zapisul si scrie optzeci."
8. Stapanul lui a laudat pe ispravnicul nedrept, pentru ca lucrase intelept. Caci fiii veacului acestuia, fata de semenii lor, sunt mai intelepti decat fiii luminii.
9. Si Eu va zic: faceti-va prieteni cu ajutorul bogatiilor nedrepte, pentru ca atunci cand veti muri, sa va primeasca in corturile vesnice.
10. Cine este credincios in cele mai mici lucruri este credincios si in cele mari; si cine este nedrept in cele mai mici lucruri este nedrept si in cele mari.
11. Deci, daca n-ati fost credinciosi in bogatiile nedrepte, cine va va incredinta adevaratele bogatii?
12. Si, daca n-ati fost credinciosi in lucrul altuia, cine va va da ce este al vostru?
13. Nicio sluga nu poate sluji la doi stapani; caci sau va uri pe unul, si va iubi pe celalalt sau va tine numai la unul, si va nesocoti pe celalalt. Nu puteti sluji lui Dumnezeu si lui Mamona."

0 comentarii: