12.07.2012

Sa fiu ca si Cristos


Isus Christos a iubit neconditionat. Tu iubesti ca El?
Isus Christos a iertat totul. Tu ierti ca El?
Isus Christos a fost gata sa-Si dea viata pentru tine. Tu poti s-o faci pentru El?
Isus Christos a stiut sa rabde pana la final suferinta. Tu faci ca si El?
Isus Christos S-a oprit langa omul cazut in strada. Tu faci la fel?
Isus Christos a vestit Evanghelia in intuneric. Tu faci la fel?
Isus Christos a umblat smerit. Tu umbli la fel?
Isus Christos a vizitat leprosii. Tu faci la fel?
Isus Christos a iubit nu lumea, ci pe toata lumea. Tu faci la fel?
Isus Christos a dat mancare celor saraci. Tu faci la fel?
Isus Christos a intins mana celui intristat. Tu faci la fel?
Isus Christos a biruit spiritul lumii. Tu faci la fel?
Sa-L cunosti pe Isus inseamna sa Il urmezi. Sa Il urmezi pe Isus inseamna sa mergi pe unde El a mers. Isus a vizitat bolnavii, a daruit speranta acolo unde nu mai era, a zambit unor oameni fara nadejde, fara siguranta, unor oameni ce zambetul exista doar in povesti, unor oameni ce oamenii nu-i mai respectau, insa Isus a S-a coborat si le-a slujit. Tu faci asta?
Vrei sa-L vezi pe Isus? Accepta sa mergi in spitale, accepta sa mergi in inchisori, accepta sa mergi in orfelinate, acolo e Isus. Il mai vizitezi?
Cand te-ai oprit ultima oara in dreptul unui sarman din strada? Isus era acolo, ai trecut pe langa El? De ce?
Cand ai intins mana unui bolnav de cancer sau unui batran fara de nimeni? Isus era acolo, tu unde erai?
Invata sa Il urmezi pe Domnul Isus, El Este Calea, Adevarul si Viata! Invata sa spui o vorba calda celui de langa tine, nu-l mai barfi, nu-l mai critica sau judeca, nu-l mai lovi si ocolo. Isus e acolo, tu ce faci cu El?
Daca Isus ar fi in inima ta, te-ai fi oprit in dreptul saracului, vaduvei si orfanului.
Isus a slujit celui doborat. Tu te cobori inaintea celui de langa tine?
Prin actul spalarii picioarelor, Mantuitorul nostru, ne-a demonstrat ce inseamna respect fata de cel de langa noi, ce inseamna iubire, ce inseamna slujre. Dincolo de acest act esential, tu, slujesti celui de langa tine?
Cand ai imbratisat ultima oara un copil trist? Cand ai imbratisat ultima oara un batran cu perfuzii? Cand ai imbratisat ultima oara parintii?
Sunt atatia oameni langa noi, intreb, noi mai suntem langa ei?
Ce faci cand mergi la biserica? Ocupi locul in banca asteptand sa inceapa un program sau esti biserica si slujesti celui de langa tine?
Ce faci cand mergi sa te rogi cu biserica? Ii ceri Lui Duhul Sfant cand tu nu sti sa ierti si sa iubesti? Ce doresti?
Ce faci cand iesi din biserica? Te opresti langa cercul tau de prieteni si incepi sa barfesti? Isus asta a facut?
Ce faci cand citesti Biblia? Treci rapid si la final te multumesti ca ai citit? Nu e asa important cat treci tu prin Biblie pe cat e de important cat trece ea prin tine!
Vrei sa fi ca si Cristos?
Priveste-L! Urmeaza-L! Asculta-L!
De ce faci selectii intre oameni? Isus a facut deosebiri?
De ce crezi ca esti prea bun? Isus te recunoaste?
De ce spui ca esti salvat cand tu nu salvezi pe altii?
De ce spui ca iubesti cand tu nu poti vedea pe unii in ochi?
In alergarea ta, te mai gandesti la Dumnezeu? El Se gandeste la tine!
In alergarea ta, fugi de diavol sau de Dumnezeu?
De ce dai un ajutor celui ce are? De ce faci diferente?
De ce cartesti cand esti in necazuri? Ce ar face Isus?
De ce predici cu putere Evanghelia la amvon si in strada nu primesti cand predica un copil al lui Dumnezeu?
De ce te temi cand El e cu tine? Cum II areti dragostea ta Lui?
Mai spui oamenilor despre Domnul Isus? Iti pasa de sufletul tau si al lor?
De ce mergi la biserica? Sa fii prezent sau sa fi in prezenta Sa?
De ce asculti o predica? Sa sti mai multe sau sa spui altora despre El?
De ce te rogi lui Dumnezeu? Sa-ti dea sau sa Ii dai?
De ce traiesti in pacat cand Dumnezeu a spus “Fiti sfinti caci Eu Sunt Sfant!”?
Atatia bolnavi te asteapta sa le dai o speranta in Numele lui Isus la spitale, tu unde mergi? De ce nu mergi sa-L vizitezi si acolo?
Atatia sunt inchisi dincolo de lacate in inchisori, de ce nu mergi sa le spui despre libertatea in Christos? Ei striga dupa ajutor, dupa viata, dupa tine… Du-te si spune-le despre Libertatea adevarata in Fiul lui Dumnezeu: Isus Cristos, Regele. Atatea suflete distruse in intuneric asteapta o Lumina, de ce nu mergi sa le spui despre El?
Mediteaza la urmatorul mesaj dintr-un cantec:
Sa fiu crestin de viata plin, de nadejde in incercare
Sa raspandesc si sa traiesc Cuvantul Sau
Chiar cand e greu pe drumul meu
Inainte sa privesc mereu
Si sa astept sa vina Domnul Isus Cristos…
Un suflet viu as vrea sa fiu in lumina iubirii Sale
Prin dragoste si liniste sa stralucesc
In noaptea grea sa fiu un far, sa-mi dau viata mea in dar
lui Dumnezeu ca sa lucreze in jurul meu
In orice zi din viata mea sa raspandesc lumina Sa
Pe drumul meu spre Dumnezeu, sa fiu crestin…
Un cantec plin de pace pentru oameni fara speranta
Sa fiu izvor si ajutor pe drumul meu
Pentru cel slab si obosit sa fiu un pod spre Infinit
Sa ii condus cu bucurie spre Dumnezeu…
“Când va veni Fiul Omului în glorie împreună cu îngerii sfinţi, va sta pe tronul Lui glorios. Vor fi strânse acolo toate naţiunile lumii. El va face o separare între ei, exact cum procedează un păstor când desparte oile de capre. Va pune «oile» la dreapta, iar «caprele» la stânga Lui. Atunci Regele va vorbi celor de la dreapta Lui, astfel: «Voi, care aţi fost binecuvântaţi de Tatăl Meu, veniţi să moşteniţi Regatul care v-a fost pregătit de la începutul lumii; căci în timp ce am fost flămând, Mi-aţi dat să mănânc; Mi-a fost sete şi Mi-aţi dat să beau; am fost străin şi M-aţi primit;  am fost în lipsă de haine şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav şi aţi venit să Mă vizitaţi; iar când am fost în închisoare, aţi venit pe la Mine.» Atunci cei drepţi Îi vor răspunde: «Doamne, când Te-am văzut noi flămând şi Ţi-am dat să mănânci; sau fiindu-Ţi sete şi Ţi-am dat să bei? Când Te-am văzut noi străin şi Te-am primit (în locuinţa noastră); sau fără haine şi Te-am îmbrăcat? Când am constatat noi că eşti bolnav sau în închisoare şi Te-am vizitat?» Răspunzându-le, Regele le va zice: «Vă spun adevărul: de fiecare dată când aţi făcut aceste lucruri unuia dintre aceşti foarte simpli fraţi ai Mei, (de fapt) Mie Mi le-aţi făcut.» Apoi va spune celor de la stânga Lui: «Plecaţi din faţa Mea, blestemaţilor, în focul etern care a fost pregătit diavolului şi îngerilor lui; pentru că am fost flămând şi nu Mi-aţi dat să mănânc; Mi-a fost sete şi nu Mi-aţi dat să beau. Am fost străin şi nu M-aţi primit; am fost fără haine şi nu M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav şi în închisoare, dar n-aţi venit să Mă vizitaţi.» Atunci Îi vor răspunde şi ei: «Doamne, când Te-am văzut noi flămând, fiindu-Ţi sete, străin, fără haine, bolnav sau în închisoare şi nu Ţi-am slujit?» Iar El, răspunzând, le va zice: «De fiecare dată când n-aţi făcut aceste lucruri de care ar fi avut nevoie unul dintre aceşti simpli fraţi ai Mei, (de fapt) Mie nu Mi le-aţi făcut!» Iar aceştia vor merge să-şi suporte pedeapsa eternă, în timp ce oamenii drepţi vor primi viaţa eternă.” Matei 25:31-46 *BVA
„Iată, Eu vin curând; şi răsplata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia după fapta lui. Eu sunt Alfa şi Omega, Cel Dintâi şi Cel de pe Urmă, Începutul şi Sfârşitul.” Ferice de cei ce îşi spală hainele, ca să aibă drept la pomul vieţii şi să intre pe porţi în cetate!” Apocalipsa 22:12-14 *VDCC
 Sursa Grupul Elohim

0 comentarii: