25.06.2012

Dumnezeu e in controlul tuturor lucruriilor, chiar daca noi uneori nu vrem sa acceptam acest lucru!

Draga cititorule, nu stiu cum te simti in momentul de fata, dar eu nu sunt atat de "implinita " in sufletul meu! Nu stiu, cand ai adormit ultima noapte plangand, dar eu am facut-o! Nu stiu cand te-ai intrebat ultima data: Tata de ce e asa??? Cand va veni si pentru mine clipa aceea?? Eu am facut-o! Uneori , poate plimbandu-te pe strada, printr-un parc plin de pomi, flori, oameni fericiti, siripitul pasariilor...tu stai si Il intrebi pe Dumnezeu:Doamne Isuse, cand imi vei asculta dorinta, cand vei interveni??? De asemenea, poate esti plin de ingrijorare cu privire la viata ta, in mai multe domenii, poate nu mai ai puterea de a zambi, poate inima ta plange, si geme de durere, de suferinta, poate ca nu mai ai aceea tarie si speranta in ce va urma! Poate ca iti spui: Sunt copilul tau, eu mi-am facut partea mea, dar Tu cand vei interveni??? Viata nu e intotdeauna roz, uneori tre sa ne punem si aceste intrebari, sa simtim realitatea, sa simtim ca suntem intr-o interdependenta cu Dumnezeu! Poate ca a intervenit cineva in viata ta, si nu stii cum sa actionezi, ce sa faci, poate simti ca practic tu nu reactionezi la celeasi sentimente cu ale persoanei respêctive, poate ca iti spui intrebarea: ce e in neregula cu mine??? Noptiile ti le petreci mai mult plangand decat dormind, poate ca replicile tale, ti s-au transformat intr-o serie de intrebari fara raspuns! Hey, am trecut pe aici, nu a fost usor, dar la capat mi-am dat seama ca Dumnezeu e in controlul tututor lucruriilor, El le ingaduie pe toate spre maturizarea noastra, poate ca nu e inca momentu cel asteptat de noi, El are un alt moment mai special, El vrea sa ne scrie povestea vietii noastre! Dar intrebarea este: oare il acceptam noi ca si scriitor in viata nostra??? Inceteaza a mai plange, a mai iti pune intrebari, stii uneori intrebariile la care astepti raspunsuri, sunt de fapt: acele raspunsuri pe care le astepti! Nu te mai ingrijora, fii increzatoare/increzator in Dumnezeu! El stie cand sa lucreze si cum sa lucreze! Stii, gandeste-te El a creat totul, El iti stie viata, El stie si cand sa actioneze! Ai grija de inima ta, nu lasa ca sentimentele sa-ti raneasca inima, darul primit de la Tata, asteapta, ai rabdare, incearca sa lasi totul in urma si sa privesti in viitor! Acum; ocupa-te de viata ta spirituala, de maturizarea ta, de telul tau! Stii, si indragosteala va fii la momentul ei! Acum iubeste-L pe Dumnezeu, si cand o sa inveti sa-L iubesti pe El, vei stii si cum sa iubesti aceea persoana, care poate acum te asteapta! Tot ti-am scris din inima, fii plin de pace! El te iubeste, El te vrea indragost/a de El!.
Articol scris de Magda Adela.

0 comentarii: