22.05.2012

In Domnul mi-am pus eu nadejdea - Todor Daniel


O productie media Gosen


In Domnul mi-am pus eu nadejdea
Cu mana Lui spre mine s-a plecat
/:Mi-a ascultat si strigatele mele
Din groapa pieirii am scapat:/

/:Mi-a pus o cantare pe-ale mele buze
Sa Il laud ne-ncetat
Multi de langa mine s-au temut de Domnul
Slava Lui caci m-a salvat:/

Ferice de omul care-si pune
Increderea in Dumnezeul Sfant
/:El nu se increde in oameni
Caci toti sunt ca un abur pe pamant:/

/:Mari si minunate-s planurile Tale
Pentru toti copiii Tai
Vreau sa le vestesc, sa le trambitez
Cat de bun ai fost cu ei:/

Marit sa fie Domnu-acum sa zica
Toti oamenii ce sunt pe-acest pamant
/:In Domnul sa se bucure toti care
Il cauta pe Dumnezeul Sfant:/

/:Pentru totdeauna multa-ti bunatate
Sa ne-o dai o Domnul meu
Si in vesnicie langa Tine Doamne
Vreau s-ajung in cerul Tau:/



0 comentarii: