22.12.2011

Esenta Craciunului pentru oameni

Crăciunul este un timp pentru a sărbători tot ceea ce Dumnezeu ne-a dat și a făcut pentru noi. Este timpul pentru alungarea problemelor și presiunii, pentru a ne concentra asupra lui Dumnezeu. Dacă Dumnezeu ar fi vrut să comunice cu păsările, El ar fi devenit o pasăre. Dar El a vrut să comunice cu ființe umane și astfel El a devenit ca unul dintre noi și a venit pe pământ. Acum putem ști cum este Dumnezeu, deoarece Isus ne spune. (Ioan 8:19)
Dintre toate felurile în care Dumnezeu ar fi putut veni pe pământ, a ales să vină în același fel în care fiecare dintre noi am venit, prin naștere. De ce? Pentru că nu a vrut ca noi să ne temem de El - și nimănui nu-i este frică de un bebeluș! Crăciunul ne spune că Dumnezeu vrea ca tu să-L cunoști pe El. 
2.Fă din Crăciun un timp pentru salvare!
“...Vi s-a născut un mântuitor, care este Hristos, Domnul.”
Dacă am fi avut nevoie de informații, Dumnezeu ar fi trimis un profesor. Dacă aveam nevoie de guvern mai mult, Dumnezeu ar fi trimis un politician. Dar nevoia noastră cea mai mare este mântuirea, de aceea Dumnezeu ne-a trimis un Mântuitor. Ce este “mântuirea”? Este iertarea pentru trecutul meu, prezentul meu și o garanție pentru viitorul meu. Prin propriile puteri nu vom fi niciodata mântuiți, nimeni nu se poate mântui...ceea ce ne poate mântui este credința și pocăința in Cel care este Salvatorul nostru. 
3.Fă din el un timp pentru împăcare!
“...pace pe pământ între oamenii plăcuţi Lui.”
Crăciunul este un timp pentru a restabili relațiile rupte sau tensionate. Este un timp bun pentru a spune „îmi pare rău” sau „vrei să mă ierți”? Este, de asemenea, un timp pentru a oferi iertare tuturor celor care te-au rănit. Prima dată fă pace cu Dumnezeu, iar apoi primești pacea lui Dumnezeu. Odată ce ai asta, o să îți fie mult mai ușor să faci pace cu oamenii.
Esența Crăciunului nu sunt cumpărăturile, bradul împodobit, mâncarea, ci Însuși Isus Hristos. Valorifică acest timp făcând din el un timp de sărbătoare, un timp de mântuirea sufletului tău și un timp pentru împăcare!

Pastor, Adrian Balta

Un comentariu:

  1. Fiti Binecuvantati ,si Domnul sa fie in inimile voastre
    Sa reverse Harul Lui peste voi toti de aceste sfinte sarbatori :)

    RăspundețiȘtergere