24.11.2011

Ajutoarele sunt pe drum

Într-un an, un oraş din centrul SUA, situat în valea dintre două râuri a fost inundat. Ambele râuri au ieşit din matcă iar ploaia continua să cadă zi şi noapte în acea zonă. Nu se întrezărea nici o urmă de speranţă în oprirea ploii, aşa că oraşul urma să fie inundat din plin. Toată lumea a fost evacuată, cu excepţia unui singur om care refuza să îşi părăsească casa – care, în curând urma să fie complet acoperită de apă.
“Eu am credinţă în Dumnezeu că mă va scăpa,” spunea bătrânul celor care îl implorau să meargă cu ei spre terenuri mai înalte. Omul credea în puterea rugăciunii şi se încredea în Dumnezeu ca să fie salvat.
Apa a acoperit drumurile, făcându-le de netrecut pentru maşini. Totuşi, un om într-o maşina de teren s-a oprit la casa bătrânului şi a strigat: “Grabeşte-te, vino cu mine! Te voi duce la un loc sigur! Nu mai ai mult timp! ” Dar bătrânul continua să se roage. Nu vroia să îşi părăsească casa.
În câteva ore apa s-a ridicat cu peste un metru, inundându-i complet casa. Ploaia continua. Bătrânul s-a urcat pe masa de bucătărie şi a continuat să se roage. Apa îi ajunse-se la călcâie, în momentul în care un om cu o barcă a venit la casa lui şi l-a strigat prin fereastră: “Domnule, veniţi cu mine! Vă voi duce la un loc sigur!”
Nu”, a răspuns bătrânul.“Dumnezeu mă va scăpa din această inundaţie!”
Apa s-a ridicat tot mai mult, şi curând bătrânul a trebuit să se caţere pe acoperiş. Ploaia torenţială persista. În timp ce se ruga a auzit sunetul unui elicopter. A privit în sus şi a văzut un elicopter deasupra casei sale. O scară a fost coborâtă din elicopter pentru el.
Dar el a strigat: “Pleacă! Mă faci să cad de pe acoperiş! Dumnezeu mă va salva! Tu du-te şi salvează pe altcineva!”
Elicopterul n-a putut sta acolo toată ziua, aşa că a plecat, lăsându-l pe bătrân pe acoperiş. În final, apa a acoperit casa iar bătrânul a murit înecat. Când acesta a ajuns la porţile raiului, el a cerut să i se înlesnească o întâlnire cu Dumnezeu. A fost dus la tronul harului.
“Doamne, m-am rugat cu atâta ardoare ca să opreşti ploaia şi să mă salvezi de inundaţie. Dar m-ai lăsat să mă înec. Nu înţeleg!”
“Copilul Meu, am auzit rugăciunile tale. Ţi-am trimis o maşină de teren, o barcă şi un elicopter. De ce le-ai respins pe toate?”

0 comentarii: