16.08.2011

O NOUĂ BISERICĂ PENTICOSTALĂ: BISERICA ”FILADELFIA” IANOVA, JUD. TIMIȘ


Niciodată până ieri nu am mai fost la Ianova, chiar dacă este o localitate foarte apropiată Timișoarei. Ieri însă, nu am putut să lipsesc de la evenimentul care a avut loc aici și care a adus îmbogățire zestrei spirituale a acestei localități cu o biserică penticostală.
Știam că de vreo doi sau trei ani, câțiva credincioși penticostali au făcut eforturi evanghelistice în această localitate, în care nu exista o biserica penticostală, și trebuie să mărturisesc că auzind despre intenția lor de a deschide un locaș de închinare aici, m-am gândit la un început modest, așa cum de obicei sunt începuturile. Am rămas însă uimit când ajuns în Ianova și la numai câteva case distanță de căminul cultural din localitate mi-a fost dat să găsesc o casă de rugăciune absolut impresionantă între celelalte clădiri din jur. O casă care a fost construită cu multă pasiune în numai câteva luni, dar o casă construită ”ca pentru Domnul”, adică la cea mai înaltă calitate. Nu știu ce cred locuitorii din Ianova despre această clădire, dar eu am rămas cu totul impresionat de ceea ce pot să facă niște oameni care-și iubesc Dumnezeul. Familia Bodnaru, părinți și copii, care locuiesc la Săcălaz și-au asumat construirea acestei case ca pe un mandat divin. Au evanghelizat, au cumpărat, au cheltuit, au construit, și iată că acum Ianova are o biserică penticostală.
Consacrarea casei de rugăciune a adunat laolaltă credincioși din mai multe părți, săteni din Ianova, autorități locale în frunte cu primarul comunei și păstori penticostali. Locașul menit să încapă cam 200 de persoane era neîncăpător, mulți trebuind să se mulțumească cu un loc în picioare.
Un început bun la Ianova, o casă de rugăciune, o biserică locală care sper să fie o binecuvântare pentru mulți din locuitorii satului. Sursa: Nelu Filip  http://parerile.blogspot.com







Un comentariu: