17.12.2010

Darul nostru spre copiii de la orfelinatul din Buzias

Anul acesta de sarbatorile de Craciun darurile tinerilor din Biserica Gosen s-au indreptat spre copii de la orfelinatul din Buzias, am putut sa ne bucuram inpreuna  cu acesti copiii  minunati care de dimineata au fost ivitati la biserica noastra ,unde ne-au cantat cateva colinde de craciun (din pacate nu pot sa va arat niste filmulete cu ei s-a blocat filmarea din pacate),dupa terminarea bisericii au servit alaturi cu tinerii biserici o masa cu bucate, dupa servirea mesei copii din Buzias au primit niste cadouri din partea tinerilor, dupa primirea cadourilor ne-am imbarcat in masini si am plecat spre centrul orasului unde ne-am plimbat am facut poze,si am gustat ceva de pe la  tarabele din centru
Pt poze clik aici


0 comentarii: